4. februar 2019

Oplev Bruxelles og mød Morten Løkkegaard

Der er stadig plads på vores tur til Bruxelles i dagene 20.-24. marts 2019. Antal dage er fleksibel.

Pt. tager et par deltagere toget til Bruxelles onsdag den 20. marts mens resten tager tog til Hamborg lufthavn og derfra fly til Bruxelles.
Pt. tager alle toget retur til Niebüll søndag morgen den 24. marts, men som skrevet det er fleksibelt med antal dage og afrejse.
Vi skal mødes med Morten Løkkegaard torsdag den 21. marts kl. 10.00. Efter frokost i parlamentet mødes vi med en af Margrethe Vestagers ansatte i bygningen hvor Europa kommissionen holder til.
Fredag den 22. marts er programmet frivilligt. For dem som ønsker fagligt indhold mødes vi med den danske ambassadør i Belgien Karsten Vagn Nielsen og vi får også et oplæg fra Danmarks faste repræsentation ved den europæiske union. Der bliver naturligvis også tid til at nyde Bruxelles denne dag.
Lørdag den 23. marts er der mulighed for hjemrejse - eller deltage i en udflugt til byen Brügge, som er kendt for sin kulturarv.
For information om priser mv. kontakt Allan Mattesen Jacobsen her på Facebook - eller via telefon 51293350 eller mail: allan@mattesen.eu

Kom til virksomhedsbesøg

Torsdag den 17. januar 2019 kl. 17.00, hos Jejsing trælasthandel, Hostrupvej 4, Jejsing, Tønder

Tilmelding nødvendig på tlf. 40512528 efter kl. 17.00.  Der serveres mad mod betaling

Indbydelse fremtidens sundhedsvæsen

Mandag den 21. januar 2019 kl. 19.00 - 21.30. Multisalen, Tønder Sport- og Fritidscenter, Sønderlandevej 4, 6270 Tønder

Entré 50 kr. til kaffe m.v.

Tilmelding nødvendig til : Paul- Erik Jensen på tlf. 30663298 eller mail: paul-erik@ny-post.dk senest den 18.1.2019

Julemøde med Morten Løkkkegård

Hermed indbydelse til årets julemøde.
Det bliver torsdag den 06.12.2018 kl. 17.30.
Folkehjem Haderslevvej 7 6200 Aabenraa

Mødet starter med en præsentation fra Venstres medlem af Europa-Parlamentet, Morten Løkkegaard af, hvad der p.t. rører sig i EU - og af Venstres vision for et mere liberalt Europa. Efterfulgt af debat.
Herefter vil vi gennemføre vores traditionsrige juleafslutning med lidt mad.
Jeg håber på et stort fremmøde, så vi kan være med til at holde vores juletradition i hævd. Der er begrænsede pladser, så deltagelse er efter først til mølle princippet.
Af hensyn til maden, skal jeg have bindende tilmelding hurtigst muligt, og senest den 30.11.2018
Pris 50,00kr. indbetales til konto 9741-0000547204, Frøs Herreds Sparekasse.
Da reglerne er strammet lidt op skal jeg have navn og adresse på alle deltagere, i bedes derfor sende jeres tilmelding til følgende mail:  joanogsoren@os.dk

Mange VENSTRE hilsner
Søren Thorup Hansen
Formand for Europaudvalget i Sydjylland.

julefrokost for venstre medlemmer med partner i tønder kommune

For alle venstremedlemmer i Tønder kommune og deres partner

Dato:  22. november 2018
Tid:  18 – 22 ca.
Sted:   Marianne Sørensen Mad (Snephuset)
  Byggebjerg 2
  6534 Agerskov
Menu:  Traditionel Julefrokost med kolde og lune retter og dessert
Underholdning: ”Mojnasta” - Åll ka ha fonøjels a å høe de synnejysk sproch!
Tilmelding:  Senest 1/11 til Tilde Holch Duedahl på tlf. 22103265 (gerne sms) eller mail: holch.tilde@gmail.com
Pris:  275,- som er inkl. mad og underholdning. (Man medbringer selv drikkevarer)
Betaling:   Mobilepay: 22103265 eller konto nr. 7990-0001701486 –
  HUSK: navn på overførslen (skal ske ved tilmelding)

Stafet for livet i Skærbæk den 18. og 19. august kl. 12.00 til 12.00

Kræftens bekæmpelse har siden 2015 afholdt eventet Stafet for livet i Skærbæk ved Skærbækcentret.

Jeg har siden 2015 deltaget for ECCOs Personaleforening - og har været holdkaptajn siden 2016. Selvom der bliver samlet penge ind til et formål som et meget trist, så er selve arrangementet meget hyggelig og også et arrangement, hvor der bliver lavet meget sjov blandt arbejdskollegaer, venner og familie.

Jeg foreslog så Venstre i Tønder Kommune, om vi ikke skulle afholde oprette et hold og forretningsudvalget var med på idéen. Da jeg ikke kan være holdkaptajn to steder, så står Paul Erik Jensen som holdkaptajn, men jeg har lovet at hjælpe til.

Arrangementet forløber over et døgn, men du skal ikke gå alle 24 timer. Vi deler holdet op i mindre teams som går i intervaller og man behøver ikke være til stede på pladsen alle 24 timer. (Vi tager særlige hensyn såfremt det er nødvendigt). Børn er også velkommen til at deltage og dem vil vi tage hensyn til når der planlægges intervaller.

Alt praktisk information kommer på et senere tidspunkt.

Skulle du i mellemtiden have nogle spm, er du velkommen til at kontakte mig eller måske finde svar på

http://www.stafetforlivet.dk/stafet/skaerbaek - eller via deres Facebookside: https://www.facebook.com/StafetForLivetSkaerbaek/

Pris beskrivelse:

Pris pr person for at deltage:

Voksne: 100 DKK

Børn under 18 år: 50 DKK

Beløbet går ubeskåret til vores indsamling.

Vi skal bare have nogle sjove timer undervejs. Vi har nok vores campingvogn/pavillion som base på stadion ved Skærbækcentret, og så går man nogle runder på 400 meter eller 1.200 meter. Vi skal bare have den fysiske stafet i gang hele tiden. Du må gerne tage din familie og børn med.

Du kan tilmelde dig lige her: https://www.stafetforlivet.dk/stafet/skaerbaek/tilmeldte-hold/hold/10452 Du kan tilmelde dig helt op til arrangementet, men vi vil selvfølgelig helst have din tilmelding i god tid. Skulle du ikke have mulighed for at deltage, så kan du også støtte vores hold med en gave - som går direkte til vores hold - og dermed ubeskåret til Kræftens bekæmpelse https://www.stafetforlivet.dk/stafet/skaerbaek/stoet/stoet-et-hold/10452

Hvis du vil lave en hurtig tilmelding så kan du sende de 100/50 DKK via Mobile Pay til mig - Allan Mattesen Jacobsen - via nummer 51293350

Vi håber at se mange medlemmer fra Venstre i Tønder Kommune til nogle hyggelige timer.