6. oktober 2018

julefrokost for venstre medlemmer med partner i tønder kommune

For alle venstremedlemmer i Tønder kommune og deres partner

Dato:  22. november 2018
Tid:  18 – 22 ca.
Sted:   Marianne Sørensen Mad (Snephuset)
  Byggebjerg 2
  6534 Agerskov
Menu:  Traditionel Julefrokost med kolde og lune retter og dessert
Underholdning: ”Mojnasta” - Åll ka ha fonøjels a å høe de synnejysk sproch!
Tilmelding:  Senest 1/11 til Tilde Holch Duedahl på tlf. 22103265 (gerne sms) eller mail: holch.tilde@gmail.com
Pris:  275,- som er inkl. mad og underholdning. (Man medbringer selv drikkevarer)
Betaling:   Mobilepay: 22103265 eller konto nr. 7990-0001701486 –
  HUSK: navn på overførslen (skal ske ved tilmelding)

Stafet for livet i Skærbæk den 18. og 19. august kl. 12.00 til 12.00

Kræftens bekæmpelse har siden 2015 afholdt eventet Stafet for livet i Skærbæk ved Skærbækcentret.

Jeg har siden 2015 deltaget for ECCOs Personaleforening - og har været holdkaptajn siden 2016. Selvom der bliver samlet penge ind til et formål som et meget trist, så er selve arrangementet meget hyggelig og også et arrangement, hvor der bliver lavet meget sjov blandt arbejdskollegaer, venner og familie.

Jeg foreslog så Venstre i Tønder Kommune, om vi ikke skulle afholde oprette et hold og forretningsudvalget var med på idéen. Da jeg ikke kan være holdkaptajn to steder, så står Paul Erik Jensen som holdkaptajn, men jeg har lovet at hjælpe til.

Arrangementet forløber over et døgn, men du skal ikke gå alle 24 timer. Vi deler holdet op i mindre teams som går i intervaller og man behøver ikke være til stede på pladsen alle 24 timer. (Vi tager særlige hensyn såfremt det er nødvendigt). Børn er også velkommen til at deltage og dem vil vi tage hensyn til når der planlægges intervaller.

Alt praktisk information kommer på et senere tidspunkt.

Skulle du i mellemtiden have nogle spm, er du velkommen til at kontakte mig eller måske finde svar på

http://www.stafetforlivet.dk/stafet/skaerbaek - eller via deres Facebookside: https://www.facebook.com/StafetForLivetSkaerbaek/

Pris beskrivelse:

Pris pr person for at deltage:

Voksne: 100 DKK

Børn under 18 år: 50 DKK

Beløbet går ubeskåret til vores indsamling.

Vi skal bare have nogle sjove timer undervejs. Vi har nok vores campingvogn/pavillion som base på stadion ved Skærbækcentret, og så går man nogle runder på 400 meter eller 1.200 meter. Vi skal bare have den fysiske stafet i gang hele tiden. Du må gerne tage din familie og børn med.

Du kan tilmelde dig lige her: https://www.stafetforlivet.dk/stafet/skaerbaek/tilmeldte-hold/hold/10452 Du kan tilmelde dig helt op til arrangementet, men vi vil selvfølgelig helst have din tilmelding i god tid. Skulle du ikke have mulighed for at deltage, så kan du også støtte vores hold med en gave - som går direkte til vores hold - og dermed ubeskåret til Kræftens bekæmpelse https://www.stafetforlivet.dk/stafet/skaerbaek/stoet/stoet-et-hold/10452

Hvis du vil lave en hurtig tilmelding så kan du sende de 100/50 DKK via Mobile Pay til mig - Allan Mattesen Jacobsen - via nummer 51293350

Vi håber at se mange medlemmer fra Venstre i Tønder Kommune til nogle hyggelige timer.